Landing page w CRM

Prowadzenie profesjonalnych kampanii reklamowych opiera się na zastosowaniu LP czyli Landing Page. To odpowiednia strona sprzedażowa, na którą trafiają potencjalni klienci. Wystarczy, że klikną w odpowiedni link bądź baner reklamowy, który znajduje się w Internecie. Już od kilku lat największe możliwości pod tym względem zapewniają nam reklamy w mediach społecznościowych i Google Adwords. Strona LP ma ostatecznie zachęcić klienta do zakupu bądź zapisu się do
newslettera. Pozwala więc sprzedawać, a zarazem pozyskiwać cenne leady. Odpowiednie zautomatyzowanie takich kontaktów okazuje się proste poprzez system CRM. Dzięki niemu na stronie docelowej Landing Page umieszczamy odpowiedni formularz do wypełnienia. I wszystkie informacje wpisywane tutaj przez internautów, są automatycznie zapisywane. Dzięki temu proces zdobywania i kontrolowania nowych leadów okazuje się jeszcze łatwiejszy.

Jak przygotować skuteczny Landing Page

Aby strona sprzedażowa skutecznie zachęcała użytkowników do zakupu, powinna w pierwszej kolejności charakteryzować się nowoczesnym designem. Dopiero on okazuje się przyciągający i sprawia, że użytkownik jeszcze chętniej zapoznaje się z daną ofertą. Nic na takiej stronie LP nie powinno wprowadzać go w zakłopotanie bądź rozpraszać. Warto więc postawić dobrze widoczne nagłówki, krótkie zestawienie korzyści, wysokiej jakości zdjęcia w tle, widoczny formularz kontaktowy i przycisk Call to Action. Wszystkie informacje, które potrzebne są użytkownikowi, powinny znajdować się na jednej stronie landing page, więc nie ma potrzeby tworzenia dodatkowych podstron.

Co jeszcze posiada skuteczny Landing Page:

  • chwytliwe nagłówki – bardzo pomocne w reklamie okazują się nagłówki, które powinny kierować uwagę na najważniejsze słowa kluczowe i hasła. Istota, aby taki nagłówek przyciągał, kusił, zaskakiwał. Ma więc sprawić, że użytkownik zainteresuje się ofertą i do niej przejdzie.
  • wezwanie do działania w odpowiednim miejscu – przycisk call to action czyli CTA powinien być widoczny, prosty do odnalezienia.
  • język korzyści – przedstawiamy największe zalety produktu czy usługi. Wyjaśniamy, jakie problemy rozwiązuje. Unikamy stosowania niepotrzebnych słów, takich jak: najlepszy, doskonały, idealny itp.
  • okrojony formularz – jeśli na stronie LP umieszczamy formularz w celu pozyskiwania kontaktów, to dobrze, aby był posiadał jak najmniej pól do wypełniania. Mogą nam wystarczyć już takie dane, jak imię i adres email. Należy również pamiętać o umieszczeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  • kontakt do nas – aby użytkownik nabrał większego przekonania do naszej strony landing page, to warto w nim umieścić nasz adres email bądź nawet nr telefonu i zaznaczyć, że w razie pytań zawsze może się z nami skontaktować.

Pozyskiwanie kontaktów na lata

Nowoczesne narzędzia ułatwiają nam zarządzanie każdą kampanią reklamową. Jednym z nich jest rozbudowany system CRM, dzięki któremu zawsze otrzymujemy dostęp do informacji o naszych aktualnych i potencjalnych klientach. Takie osoby łatwo jest uporządkować wedle odpowiednich kategorii. Dodatkowo CRM daje nam dostęp do cennych raportów i statystyk, dzięki czemu czuwamy nad jakością sprzedaży w jeszcze lepszym stopniu. System CRM pozwala nam także w prosty sposób umieścić na stronie Landing Page właściwy formularz zapisu. Wszystkie dane wpisywane do niego przez internautów będą automatycznie zapisywane w aplikacji CRM.

Widzimy więc, jak nowoczesny i działający w chmurze CRM daje nam sposobność uporządkowania działań sprzedażowych, marketingowych i dotyczących obsługi klienta. Jeśli więc decydujemy się na jego zastosowanie w swojej firmie, to tak naprawdę wybieramy rozwój. Sprawdź, jakie możliwości zapewnia ci CRM w Csmart.pl, którego obsługa jest prosta i intuicyjna.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *